Перейти до головного вмісту
moodle.gi.edu.ua
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (
Увійти
)
Тележурналістика
На головну
Курси
Компоненти освітніх програм
Освітні компоненти підготовки бакалаврів
061 Журналістика. Видавнича справа та медіакомунік...
БЛОК ОБОВ'ЯЗКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН
Тележурналістика
Тема 11. Сюжет. Основні складові та етапи реалізац...
Синхрон – скелет сюжету
Синхрон – скелет сюжету
Клацніть посилання
https://youtu.be/sslUElcOrEQ
щоб відкрити ресурс.
◄ Начитка телевізійного тексту – майстер-клас від Людмили Барбір
Перейти до...
Перейти до...
Новини
Силабус
Робоча програма навчальної дисципліни
Спілкування зі студентами
Д. Мой Телевізійна журналістика
Холод О. М. Основи телевізійної журналістики
Словничок. Мова телевізійників
Лекція. Телебачення в с-мі ЗМІ
Роль телебачення у житті людини
Бліц-опитування «Роль телебачення у житті тернополян»
Лекція. Функції телебачення
Презентація. Функції телебачення. Новий
Функції телеканалу СТБ
Охарактеризувати функції телебачення
Історія українського телебачення
Історія телебачення
Лекція
Інформаційні агенства
Мікрофон - це продовження руки журналіста: як користуватися? Що таке мікрофон?
Як розмовляти мовою тележурналістики
Лекція. Імідж ведучих
Телевізійний репортаж
Телевізійний репортаж
«Німий екран»
Репортаж – як це було?
Підводка, як важлива частина роботи журналіста. Реклама та анонс сюжета
Начитка телевізійного тексту – майстер-клас від Людмили Барбір
Як створити найголовнішу частину сюжету – лайф
СЮЖЕТ як ЛЮДИНА: що до чого?
Стендап – голова сюжету, або «Мамо, подивись, які в мене чоботи?»
Стендап – гра за правилами
Як працювати з суфлером
«Ток-шоу: для кого і для чого?»
Основи відео
Досягнення хорошого звуку та світла.
Структура кадру
Типи планів відеозйомки
Налаштування балансу білого в відео
За що оператори не люблять журналістів?
Оператор як співавтор сюжету
Як створити найголовнішу частину сюжету – лайф ►