[Друкований екземпляр знаходиться у бібліотеці коледжу]
Метою кожного підприємства є прагнення здобути на вітчизняному, європейському чи світовому ринку ключову позицію через ПОПИТ на свої продукти та послуги. Реалізація цієї мети для більшості українських підприємств передбачає підвищення ефективності управління. Загострення конкуренції на ринку продукції й послуг, динамічні зміни в оточенні підприємства, як у сфері вимог і сподівань споживачів, так і законодавчого, політичного, економічного, суспільного середовища, і вимагає швидкого пристосування підприємства до нових умов. Підприємство має задовольняти не лише потреби своїх клієнтів, а й вимоги і сподівання багатьох інших суб'єктів, а саме: співвласників, акціонерів, працівників, постачальників, банків, страхових компаній тощо. У цій ситуації необхідно зважати на те, що дуже часто вимоги і сподівання згаданих суб'єктів є суперечливими. Від так виникає потреба застосування принципів оптимізаціїз використанням відповідних інструментів — управління ризиком, управління конфліктами тощо.
Кудла Н. Є. Управління якістю в туризмі: підруч. К. : ЦУЛ, 2024. 328 с.